Nowa umowa o partnerstwie Wydziału Historyczno-Socjologicznego z międzynarodową korporacją Isobar Polska

08.10.2018

megaphone

Mamy przyjemność poinformować, że z inicjatywy dyrektora Instytutu Socjologii i Kognitywistyki została podpisana nowa umowa o partnerstwie Wydziału Historyczno - Socjologicznego z nowoczesną agencją zintegrowanej komunikacji marketingowej Isobar Polska, należącą do globalnej sieci Dentsu Aegis Network.

Isobar Polska jest obecny na 45 rynkach, w 85 biurach (https://www.isobar.com/pl/en/). Digital Operations Hub to odział Isobar Poland Group mieszczący się z Białymstoku, który specjalizuje się w kompetencjach z obszaru mediów społecznościowych i usług internetowych. Oddział białostocki powstał w 2010 roku jako agencja mediów społecznościowych zajmująca się monitoringiem i moderacją, od tego czasu wzbogacił się o kompetencje związane z tworzeniem treści, projektowe, technologiczne oraz obsługi klienta.

W ramach porozumienia od tego roku najlepsi studenci socjologii II roku II stopnia mają możliwość uczestniczenia w płatnych stażach, w dziale moderacji i monitoringu. Ponadto zostanie zorganizowany konkurs na prace magisterskie, w którym nagrodą będzie płatny staż w Warszawie lub w Białymstoku.

Więcej informacji udzieli Państwu koordynator projektu w ramach ISiK: dr Ewa Dąbrowska-Prokopowska (e-mail: ewa.dabrowska2@wp.pl)

załącznik - umowa: pdfISOBAR umowa 2018


©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.