Rola marki w komunikacji codziennej. Spotkanie w ramach cyklu Per$pektywy

25.04.2018

plakat perspektywy 26 04 2018 patrycja

Koło Naukowe Socjologiczno-Antropologioczne działające w ISiK UwB

zaprasza wszystkich chętnych na spotkanie w ramach cyklu: Per$pektywy.

Temat: Rola marki w komunikacji codziennej.

Czy używanie markowych wyrobów decyduje o odbiorze ich ich użytkownika?

Czy oznaczenia marek powinny być widoczne czy ukryte?

Jakie marki uważamy za luksusowe?

Jakie funkcje pełni marka w budowaniu tożsamości jej użytkownika?

Termin: 26.04.2018 godziny 11.20 - 12.40

Miejsce: WHS, Plac NZS 1, sala 108A

Spotkanie poprowadzi: Dr Łukasz Kiszkiel, adiunkt w Instytucie Socjologii i Kognitywistyki UwB oraz członek Rady Wydziału Historyczno-Socjologicznego UwB. Specjalizuje się w badaniach rynkowych związanych z FMCG oraz badaniach wizerunku marki i badaniach ewaluacyjnych. Z udziałem dr Łukasza Kiszkiela zrealizowano ok 100 projektów badawczych.

jpgPlakat


©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.