Książka Innowacyjność. Analiza socjologiczna. Myśl-wiedza-polityka to siedem rozdziałów socjologicznej refleksji na temat tak modnej i wszechobecnej idei innowacyjności. Praca nad książką trwała kilka lat, w ciągu których innowacyjność, z pojęcia znanego głównie ekonomistom zajmującym się kwestiami wpływu działalności badawczo-rozwojowej na gospodarczy wzrost państwa stała się elementem „must-have” polityki publicznej większości państw rozwiniętych i rozwijających się. Jeśli więc pewna idea staje się imperatywem w polityce globalnej to jest to doskonały temat do badań z obszaru socjologii wiedzy. Książka odpowiada więc na pytania o rolę organizacji międzynarodowych, np. OECD i UE w popularyzacji idei innowacyjności oraz o wpływ ekspertów OECD na obiektywną wiedzę na temat innowacyjności. Można w niej też znaleźć odpowiedzi na temat źródeł fińskiego sukcesu polityki innowacyjnej, a także dowiedzieć się dlaczego w niektórych polskich parkach naukowo-technologicznych biura wynajmowane są wróżkom i posłom.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.